-- FILMOVÉ RECENZE --

VE STÍNU.

12. června 2013 v 10:21 | PISTÁCIE

Na tenhle film jsem si brousila zuby už delší dobu, ale vždy jsem na něj tak nějak zapoměla.
Musím říct, že je to konečně opět český film s velkým F. Překvapil mě. Popravdě jsem ani moc netušila o čem pojednává. Ale vzhledem k tomu, že má fakt dobré obsazení a hodnocení, rozhodla jsem se, že do něj půjdu. Musím říct, že mě konec opravdu překvapil.
Film začíná krádeží šperků, ale zvrtne se to, a zjišťujeme, že o tu krádež už ani tolik nejde, do celé kauzy se začíná plést STB, a to vše navíc prolnuto politickými procesi z 50.let.
Malý spoiler: Nejdůležitější je zde kapitán Hakl (Trojan), který vyšetřuje loupež, ale záhy se do toho zamotá a objevuje šokující informace. Vyklube se nám tu tajná politická kauza, kterou vede jeden z nejbližších Haklových lidí, kterému Hakl od začátku věří a netuší, že je do toho tolik zapletený.
Jak jsem již zmínila výše, je to opravdu povedený film, a navíc šokující odhalení na konci. Jedná se o drama, které vás nadchne skvěle natočenou a reálnou atmosférou 50.let. Dost často a ráda si čtu zajímavosti na csfd.cz u každého filmu. Mnohdy se tam dozvíte i dost nečekané informace třeba ohledně natáčení.
Tady mě celkem dost překvapilo, že v zajímavostech o tomto filmu píšou, že pro natáčení této doby se skoro nevyužila Praha, protože pro tuto dobu a prostředí je prý Praha už moc moderní a barevná, maopak zmiňují, že nejvíce se točilo v Polsku. Ale samotný příběh se naopak v Praze odvíjí, i když natáčení se zde moc neuskutečnilo :) jak úsměvné.
Také mě pobavila zajímavost, že hlavní hrdina si ve filmu celkem 10x zapaluje cigaretu. Ale skutečně, o cigaretové scény tam vůůůbec nebyla nouze :D skoro jsem měla chuť to i počítat. :)
Jak říkám, povedený, ale smutný film o tom, co se skutečně před více jak 50 lety odehrávalo a co naši předkové prožili. Rozhodně stojí za zhlédnutí, už jen proto, že je to část naší historie.

HANSEL AND GRETEL....

29. května 2013 v 16:13 | PISTÁCIE

Když mi včera přítel řekl, že pustí film "Jeníček a Mařenka", absolutně jsem neměla potuchy, do čeho se to pouštím. Předpokládala jsem, že jde o nějakou novou, moderní a trošku přepracovanou verzi původní pohádky.
Ale tahle myšlenka mě po pár minutách filmu opustila. Sice vám ze začátku tak nějak přehrají v rychlosti o čem je původní pohádka, ale potom už rozhodně nečekejte klasiku, romantiku, erotiku ani nic podobného.
Jde o čistý sci-fi, plné masakru, zabíjení, krve a dalších ohavností.
Občas jsem se musela smát, jakou z původní pohádky udělali frašku, ale v jistých místech to bylo zajímavý a nakonec musím říct, že se mi ten nápad i zamlouval. Je to něco jiného, něco, co rozhodně bude bavit holky i kluky.
Jeníček a Mařenka jako lovci a zabijáci zlých čarodějnic, které unáší děti. Také mě dostalo, jak vytahujou jednu lepší větší a modernější zbraň za druhou, a navíc se ocitají ve středověku, kde se lidé vyžívali v upalování ženských (jako údajných čarodějek). A tito sourozenci zde jako ti dva, kteří nastolují pořádek.
Nic ale není lepší, než naše česká jména obou postav, Jeníčka a Mařenky, která v překladu zní Hansel a Gretel, a jelikož jsem se na to dívala s titulkama a ta jména tam padala celkem často, vždy jsem se musela pousmát, jak jsou ta jména úúplně odlišná od našich,třeba scény, když Mařenka volala: "Hansel" a v titulkách stálo Jeníčku xD to mě vždy dostalo.
Je to skvělá oddechovka, když nechcete na nic myslet a prostě si užít velký večerní krvák se vším všudy. :)
P.S. Proboha jen vás prosím, nepouštějte to dětem. Myslím, že by z toho jednak měli špatné spaní, ale hlavně to pro ně není zrovna dobrý příklad "pohádky".Název občas klame, i když zde to je řečeno naplno a jasně - Jeníček a Mařenka: lovci čarodějnic.:)

WHITE COLLAR.

11. května 2013 v 23:09 | PISTÁCIE

Na tento seriál jsem narazila úplnou náhodou, když jsem si jen tak z nudy brouzdala internetem a zjistila, že existuje seriál, kde hraje tento naprosto k sežrání úžasný herec (viz. foto). Musela jsem si hned seriál vygooglit a zjistit oč tam vlastně běží, a když jsem dopátrala, že Matt Bomer hraje jednu z hlavních rolí, neváhala jsem ani sekundu a stáhla si pilotní díl, který mě také, včetně herce, přesvědčil, že bude stát za to shlédnout další díly...
Je to paráda, hltám každý díl víc a víc.. i kdyby Matt neuměl hrát sebevíc, i kdyby ten děj byl o ničem, budu na to koukat už jen kvůli jeho nádhernému svůdnému pohledu a neodolatelným očím.Jsem prdlá, ale on je božský.. :D nemůžu si pomoci.
Ale abych z toho nedělala takové sexy drama, samotný příběh mě také dost oslovil. Je to zas něco jiného, než jsem doposud zvyklá. Odehrává se to v kriminálním a zločineckém prostředí. Ač jsem tomu nejdřív nevěřila, Matt hraje zločince, který je ve vězení a velmi lišáckým způsobem uteče, bohužel ho po chvíli opět dopadnou, ale on je nejen božskej, ale i dokonale chytrej, takže vymyslí plán, jak se dostat opět ven, a nyní legálně. :) A začíná jeho dobrodružství, když začne spolupracovat s policií, ale ve skutečnosti to dělá kvůli milované ženě, která záhadně zmizela... je to celé zamotané a každým dílem se to samozřejmě komplikuje ještě o něco víc, aby nám nemálo zamotali hlavy, ale o to víc to baštim. :)
Kdo to znáte, tak doufám, že na to máte podobný názor :) a kdo netuší, o jaký seriál se jedná, rozhodně si o tom zjistěte více, nebo ještě líp, pusťtě si pilotní díl, který vám prozradí nejlépe, jaký ten seriál je. :)když už ne kvůli ději, aspoň kvůli tomu herci :)

P.S. nepřijdou vám někdy ty české překlady filmů z angličtiny celkém vtipné ? :D jasně, nemůže se úplně vše překládat jasně a doslova, ale u některých filmů si vážně lámu hlavu, co má společného anglický název filmu s naším českým překladem :D :) tady je to také odlišné ("white collar" - a český překlad je "ve službách FBI").

HOTEL RWANDA.

14. dubna 2013 v 14:23 | PISTÁCIE

O tomto filmu jsem slyšela už před lety na střední škole vyprávět od učitele zeměpisu, ale pořád jsem váhala a v té době jsem si říkala, že se to na rozhodně nikdy nechci podívat. Už jednou jsem viděla velmi podobný film se stejnou tématikou Afrických genocid http://www.csfd.cz/film/198267-strelba-na-psy/. Shlédla jsem ho už asi 3x a dodnes nechápu, jak jsem se na to tolikrát mohla dívat, nejspíše proto, že je to skutečnost, není to žádný smyšlený příběh, který jednoho dne u někoho zvnikal v hlavě, ale skutečná, krutá a nefalšovaná pravda, o které jsme my třeba ještě před pár lety jako bezstarostné děti neměli ani potuchy, jasně, kdo by nám o tom také jako malým vyprávěl, to je nesmysl, ale na jednu stranu je smutné, zatímco my jsme se narodili a rodiče nás vychovávali v celkem klidném a bezproblémovém prostředí, někde v jiné části Země umírali lidé, ale především děti jako my.
Takhle na to samozřejmě nejde myslet. To prostě ne. Ale když si to tak člověk uvědomí, projede mu po rukou mráz.
My si to ani neumíme představit, ale oni tam tak prostě žili, rozděleni na dva kmeny Hutu a Tutsi, kteří se nenáviděli a bohužel až tak moc, že za to zaplatilo několik set tisíc nevinných lidí. Popravdě jsem moc jejich úplný zrod nenávisti v žádném filmu nepochopila, jedině snad to, že už spolu vedli spory několik let a ve filmu "hotel Rwanda" se snažili o podepsání mírové smlouvy, což se jednak nepovedlo a vymklo se to kontrole natolik, že začali doslova vraždící jatka.(omlouvám se, jinak to nazvat nejde).
Jejich spor jsem nechápala, dokud jsem se nepodívala na dokument s názvem "Poslední spravedlivý", kde jednak mluví lidé, kteří toto násilí zažili a přežili, ale také je tu více než skvěle vysvětleno, jak nenávist mezi oběma kmeny vznikla. Celé to začalo tím, když se Rwanda a další africké státy staly Belgickými koloniemi. Belgičané viděli v Tootsiech lepší, vyšší a silnější kmen, který měl velit, rozhodovat a nařizovat při práci Hutuum. Přesně tak to celé začalo. Dovedete si představit, že Hutuové se chtěli pomstít Tootsium, postupně vedli menší spory, ale v obou to pořád neskutečně vřelo a vše vyvrcholilo jednoho dne, když začala genocida roku 1994.
Je hrozné, co se tenkrát stalo a ještě horší je, že nikdo proti tomu pořádně nezakročil. Všichni přistěhovalci a běloši, kteří tam v té době žili utíkali pryč, jak jen se dalo, OSN se snažila dostat právě američany a všechny bílé do bezpečí,ale Rwanďanům tenkrát skoro nikdo nepomohl, jen jednotlivci, kteří se zde našli a těch bylo sakra málo. Doporučuju oba filmy i dokument, protože nic vám tento svět a tuto hrůzu nepřiblíží víc...

TEN KLUK.

1. dubna 2013 v 20:04 | PISTÁCIE

Tento film ve mě zanechal velmi silný dojem. Film vybíral přítel a musím se přiznat, že jsem absolutně nevěděla, jaká je v něm hlavní pointa a příběh. Ani jsem neodhadovala, o jaký žánr půjde. A nakonec mě celý děj vtáhl přímo a hned po pár minutách, pohltil mě, a já hltala každou sekundu toho, co se odehrávalo na obrazovce.
Musím se přiznat, že to bylo ze začátku celkem normální a nijak zvlášť dramatické, ale postupem času to více houstlo a my se o celé pravdě a o tom, co se vlastně stalo, dozvídali až ke konci filmu.
Nechci mo prozrazovat samotný děj, ale aspoň trošku nakousnu, abych Vás nakalákala a vy si to chtěli pustit.:)
Hlavní postavou je Eric, který se dostává z vězení pro mladistvé a začíná nový život, v jiném městě, i pod jiným jménem a v nové práci. Poznává nové přátelé a postupem času získává holku. Je sice velmi plachý a občas se chová zvláštně, ale i tak se brzy se všemi spřátelí. Vypadá to idylicky, jako nový začátek pro něj. Ale... to by to nemělo být drama, aby se zde nějaké to ale neobjevilo. To, proč se vůbec dostal do vězení, co provedl a jak to s ním vlastně dopadlo, to si pište, že to Vám ani omylem neprozradím. Ale rozhodně Vám řeknu to, že je to skvělý film, který stojí za to si ho pustit. Sice ve Vás zanechá spoustu myšlenek, možná občas děsivějších pocitů, ale i tak, není to tak hrozné, jak by se mohlo zdát. Jedná se o drama, a zde nějaké to napětí a chvilkové vstávání chlupů na rukou prostě musí proběhnout. :)
Pokud nemáte co dělat, nebo si říkáte, jaký film si stáhnout, tak už nepřemýšlejte, tady máte tip ode mě:)

TRUMAN SHOW.

17. března 2013 v 20:33 | PISTÁCIE

Když už nic jiného, naprosto vás strhne samotný nápad natočit film s tímto příběhem. Mě osobně oslovil velmi. A ještě třešničkou byl opět velmi přesvědčivý výkon hlavního hrdiny v podání Jima Carreyho.Jedná se o jeden ze starších snímků z roku 1998 od režiséra Petera Weira, který do toho šel po hlavě, a uspělo to.Samotné hodnocení filmu vypadá více než slibně, herecké obsazení je na jedničku a navíc, aby toho nebylo málo, herci ve filmu hrají herce.
Abych to upřesnila a vy to lépe pochopili, ale zároveň abych nevyzradila vše, jde o to, že vše se točí kolem postavy jménem Truman, a to doslova. Na první pohled se zdá, že je to mladý, ženatý muž, který má dobrou práci, dům, žije v krásném městě, má skvělé sousedy a s každým si na potkání hned rozumí. Jenže, realita je jiná, nebo spíše, realita není. Vše, co se kolem něj děje je fikce, není to skutečné, vše kolem a všichni, které si myslí, že zná celý život, jsou jen herci. Ve skutečnosti je tento muž zavřený v prostoru, který má na chlup napodobit normální město, uvnitř něho jsou herci a Truman je uvnitř skutečné reality show, která se 24 h denně objevuje v televizích skutečných lidí, kteří žijí normálně, jak si zpočátku o sobě myslí i Truman.
Velmi působivý snímek, který nám nemá jen přehrát tento zdánlivě zamotaný příběh, ale více a lépe nám přiblížit sílu a moc médií, která jsou v dnešní době tažnou silou společnosti,dokáží zmanipulovat vše a všechny a ještě na tom více než dobře zbohatnout.Nemůžu, než jen ohodnotit kladně, protože na tomto příkladě bylo ukázáno snad vše, co se týče médií, jejich síla a manipulace s lidmi. Pravdě nejpřesnější.

ANNA KARENINA 2012.

23. února 2013 v 12:41 | PISTÁCIE

Už je to sice nějaký ten týden, co jsem shlédla tento film, ale i tak bych se s Vámi ráda podělila o můj názor na něj. Myslím si, že ještě spousta z vás ho neviděla, někteří ho možná ani vůbec nezaznamenali dosud.Když si otevřete stránku csfd.cz, zjistíte, že filmů tohoto námětu bylo natočeno spousta a mnoho z nich má výborné hodnocení, podle mě je tedy vhodné položit si o tázku, proč tedy nové provedení, proč novodobá verze ?
Někdy podle mého skromného názoru není na škodu obnovit a připomenout si starší knihy, náměty, filmy. Jak se zdá, nejstarší provedení filmu pochází nejspíše někdy ze 70.let a samotná knižní předloha byla vydána v roce 1873. Já sama jsem do nedávné doby moc nebyla s tímto příběhem obeznámena nijak detailně, naopak spíše jen okrajově jsem věděla, o čem to asi je, ale přeci jen jsem konečně díky škole, jednomu předmětu, kde jsme toto dílo probírali a také díky nové filomové předloze zjistila a daleko lépe a více do hloubky poznala celý příběh týkající se Anny Kareniny.:) Sice jsem nečetla knihu, ale popravdě na to nemám nejmenší chuť. Jasně, studuju, co studuju a knihy jsou na mém oboru jsou mým každodenním kořením, ale knihu o 800 stranách teď fakt nedávám, asi bych se z toho zbláznila, než bych jí překonala, už mi mnohdy dělají problém i 400stránkové knihy, jak říkám, není toho málo, co musím číst, ale já se mileráda spokojím s filmovou předlohou, která podle mého vůbec není špatná.
Teď budu asi trošku spoilerovat, tudíž, kdo jste to neviděl a nechcete něco málo z filmu míti prozrazeno, radši dál nečtěte. Ze začátku se mi film moc nelíbil. Spíše to bylo takové rozvleklé, skoro žádná akce, nějak jsem to nejdříve nechápala, že se tam skoro nic nedělo, a přišlo mi to až místy nudné. (viz. přítel - který to chtěl po 10 minutách vypnout, tudíž jsem to pak musela dokoukat sama, ale nelituji). Ale postupem mi začalo docházet, že vlastně celý film se odehrává jakoby na divadelní scéně, a postavy se neustále jakoby přesunují dějem a scénami v divadle na různých mísgtech, akorát se mění herci a kulisy, a často jsme se dostávali na pódium divadla, i za pódium, to mi přišlo jako úžasný nápad, moc se mi to líbilo. I když mi to chvíli trvalo, než jsem to pochopila, protože jsem zpočátku myslela, že film začíná v divadle, ale opak byl pravdou. Jen ve zkratce: je o to matce a manželce, která má běžný, usedlý, ale přesto bohatý život, ale v životě jí neustále něc základní chybí, opravdová láska. Až se jednoho dne v jejím životě objeví mladý důstojník, který jí zamotá hlavu a oni se do sebe bláznivě zamilují. Zpočátku vše tají, ale po čase začíná okolí tušit,co se děje, a každý se jí začne vysmívat. Oba jsou rozhodnutí nakonec nic netajit, jenomže tehdejší ruská společnost žádné mimomanželské vztahy netoleruje, je velmi kritická a Anna je ve společnosti velmi nevítaná. Nakonec jí manžel dá jasně najevo, že by mohla přijít i o styky s jejich jediným synem, a nakonec je z toho začarovaný kruh. Anna najednou nedokáže vidět žádné východisko....
Omlouvám se za spoiler, ale jinak a lépe ani skrytěji to popsat nejde. Aspoň konec nechám utajný pro vás, kdo příběh neznáte. :) Podle mě velmi povedený film a jak jinak než opět vynikající herecký výkon předvedla Keira Knightley a Jude Law.

Ráda bych vás také poprosila o doporučení nějakého filmu či seriálu, který jste v poslední době viděli a zaujal vás, protože nějak ztrácím dobré nápady. Děkuju :)

2 BROKE GIRLS.

17. února 2013 v 17:36 | PISTÁCIE

Možná je můj názor docela drzý a troufalý, kdyžtak mi ho někdo vyvraťte, ale řekla bych, že většina z vás zná tento seriál - 2 BROKE GIRLS.
Doporučil mi ho můj nejlepší kamarád, ano je to divné, já osobně bych z mého pohledu spíše si dovolila tvrdit, že je to seriál pro holky, ale když se to líbí i klukům, jasně, proč ne, zas naopak, je tam hodně sexuálních narážek a podobně, takže asi na druhou stranu docela chápu, proč to sledují i někteří kluci.
Tento seriál mi doporučil cca. před týdnem a já už stačila shlédnout celou první řadu, která má 24. dílů a ve druhé řadě už jsem u 4.dílů, což vůbec není špatné, když nejnovější díl z této řady má číslo 16.
Kdo to neznáte, tak ve zkratce - je o 2 dívkách, které pracují v takovém levném, celkem normálním, zapadlém bistru, Max je chudá dívka, která se snaží každý den uspořiot každý dolar, a ta se hned v prvním díle seznamuje s novou servírkou Caroline, která bývala velmi bohatou, ale pak se přišlo na to, že její táta nějakýn způsobem získal bohatství nějakým nezákonným způsobem, a tak ze dne na den se otec dostane do vězení a jsou na mizině, a proto si nyní musí Caroline vydělávat na živobytí sama. Postupem času se s Max seznámí, nastěhuje se kní a my sledujeme velmi komické, 20minutové díly plné srandy, sexuálních narážek oplzlého kuchaře Olega, úžasné hlody malého majitele bistra číňana Hana, a dalších super postav:) rozhodně doporučuju.
Nemůžu se od toho seriálu odpoutat, každý den shlédnu minimálně 5 dílů. Kdo neznáte, a chcete vidět nějaký nový seriál, doporučuju právě tento, ano, i všem klukům, myslím, že si tam každý přijde na své, jak řikám, doporučil mi to kamarád, takže na tom něco musí skutečně být, že to kluci sledují:))

SKAFANDR A MOTÝL.

6. února 2013 v 20:47 | PISTÁCIE

Je tomu pár hodin, co jsem s přítelem shlédla tento film - SKAFANDR A MOTÝL.

Co k tomu říct ? Jsem z tohoto filmu nadšená. Už dlouhou dobu mě žádný film tolik nenadchnul a neoslovil, jako právě tento. Jen okrajově vám nastíním, co o ve filmu jde, protože věřím, že by vás to mohlo chytnout, tak jako mě.
Hlavním hrdinou je francouzský novinář, spisovatel a zároveň i šéfredaktor časopisu ELLE Jean-Dominique Bauby, kterého jednoho dne postihne mozková příhoda a ochrne na celé tělo, vyjma jedné jediné části těla, jeho levého oka, které je plně funkční, mrká, slzí, hýbe s ním, jinak je naprosto neschopný cokoliv dělat či mluvit. Celý film je zachycován z pohledu právě tohoto spisovatele, a většina filmu je právě točena jakoby z pohledu jeho jediného schopného funkčního oka. Dostáváme se i do povědomí hlavního hrdiny, protože se zde často setkáváme s jeho myšlenkami, co se mu honí hlavou, jelikož on sám nemůže mluvit.
Dostáváme se od začátku filmu do prostředí nemocnice, kam se po mozkové příhodě dostane. On z počátku enchápe, co se děje, i když jeho slyšíme mluvit, tak doktoři a sestry kolem to neslyší, protože slyšíme ve filmu pouze jeho myšlenky. Postupem času se dozvídá, co se s ním stalo, a je z toho na dně, je uvězněn ve svém těle. Nevidí v tom žádný smysl života, ale sestry i doktoři se mu snaží dávat veliké naděje a denně s ním stráví mnoho času terapií. Nakonec jedna z terapeutek příjde s nápadem komunikace s ním přes jeho jedno oko. Pokaždé mu diktuje abecedu, a když je to to správné písmeno, které má na mysli, jednou mrkne, takhle spolu začnou komunikovat a pomocí diktování abecedy a mrkání jí nejdříve nadiktuje pár prvních slov a pak i dlouhé souvětí.
Dále už mlčím, a nechci vám říkat, jak to pokračuje nebo končí, protože je to velmi zajímavý film, který vás naprosto vtáhne do děje a pohltí.
Jediné, co ještě dodám je to, že tento film je natočen podle skutečné události, a jistý spisovatel Jean-Dominique Bauby není vymyšlené jméno hlavního hrdiny, ale skutečné jméno muže, který žil ve 20.století.A ještě jedna veliká zajímavost, tento muž, spisovatel, díky objevení komunikace pomocí mrkání, své asistence nadiktoval knihu, které má stejnojmený název jako zmíněný film. A přesně to samé uvidíte i ve filmu, snaha o nadiktování knihy pomocí jednoho oka a mrkání.

Nikoho asi nepřekvapí, když řeknu, že si na tuto knihu už brousím zuby,jsem celá nedočkává až se mi dostne do rukou a budu se do ní moct naplno začíst.Snad jsem vás touto recenzí zaujala, já osobně jsem z toho filmu nadšená ještě teď, možná je to i kapku vidět z mého článku. Věřím, že jsem někoho oslovila, možná jste už někdo film viděl, každopádně se těším na vaše názory... :)

A "POHÁDKY" JE KONEC.

16. listopadu 2012 v 11:34 | PISTÁCIE

Včera jsem byla s kamarádkou v kině na BREAKING DAWN part 2. Popravdě jsem včera před odchpodem do kina poprvé viděla trailer, docela jsem se ho lekla, co mě to jen čeká. Knížky jsem si přečetla všechny ještě vždy před tím, než jsem měla jít vždy na nějaký z dílů do kina, tudíž jsem tak nějak věděla, o čem to bude, i jak by to mělo dopadnout.
Celke jsem se bála, že tu knihu zprzní, a udělají to nějak jinak a hlavně, že konec převrátí. Je těžké o tom psát a přitom se snažit neprozradit vám děj a především konec, pro ty, kdo poslední část ještě neviděl.
Každopádně vám můžu říct, že jsem nebyla zklamaná. Naopak, byl to skvělý závěr, řekla bych, že i celkem podle té knihy se jim to povedlo, samozřejmě tam nebylo vše stejné a přesné, něco pozměnili, něco naopak trochu poupravili, ale konec se dá říct byl stejný jako kniha, s jedním malým detailem, ale tak to už tu prozrazovat nemůžu, to pozná každý, kdo četl knihu a viděl film, třeba tu někdo takový je, nebo časem bude:) proto nechci nic víc prozrazovat.
Vím, že jsem vám toho o tom moc neřekla, ale opravdu je lepší když už teda ne číst, tak jít na to do kina, podle mě to stojí za to :) Samozřejmě je to na konci happy end se vším všudy :) to se bát nemusí nikdo, ale o to ani tak nejde, popravdě celý tento díl byl na jednu pojat jako poslední, byl velmi vypjatý a bojovný, na druhou stranu zde bylo opravdu asi nejvíce vtipných scén za celou Twilight éru, fakt jsme se celé kino skvěle nasmáli. :) takž s chutí do toho, vyražte do kina, a hlavně pánové nebojte se, taky se vydejte na tento film, v kině se včera objevilo pánů celkem dost. :) Není to žádná ostuda. Naopak, jsem obdivovala každýho chlapa, který se tam včera vyskytl.

P.S. Co vy ostatní, jaký na to máte názor, vy co už jste to viděli ? :) Líbilo / Nelíbilo ?
P.S.S. teď už nebudou ani nové díly Harryho Pottera ani Twilight sága, na co se tedy můžeme do budoucna těšit ? Doufám, že v nejblizší době na něco nového někdo přijde.:)