S JILLIAN A S CHUTÍ DO TOHO...

26. dubna 2013 v 17:03 | PISTÁCIE |  -- RADY a TIPY --
Musím přiznat, že jsem velká fanynka Jillian Michaels. Věřím, že pro většinu z vás je toto jméno známé a víte o koho se jedná. Kdo přeci jen nemá tušení, je to americká fitness trenérka, která se už se svými videi proslavila snad na celém světě. Na netu najdete tunu videí, která vám pomohou k vysněné postavě, ať už sníte o tom, že zhubnete, zpevníte postavu, nebo si jen chcete dát pořádně do těla, zpotit se a cítit se dobře. A že to není zrovna jednoduché vcičení, o tom se můžete jednoduše přesvědčit.Nejen to, ale po internetu koluje i mnoho videí a recenzí lidí, kteří Jillian a její videa vychvalují do nebes, dávají na net fotky před a po tom, co s nimi tato cvičená provedla. Toto cvičení se za poslední měsíce opravdu šířilo rychlostí blesku a dnes už je Jillian slavná, bohatá a úspěšná trenérka.

Já osobně jsem od ní zkusila už dost cviků, i když zdaleka nejsem ani v polovině toho, co nabízí. Nejříve jsem sáhla po 30 day shred level 1,2 a 3. Následně jsem šla do 6 week 6 pack level 1 a 2. No a nyní se snažím pravidelně cvičit a střídat 2 cvičení. Jedná se o No mo trouble zones a Banish fat boost Metabolism. Obě bych Vám chtěla trošku víc představit, protože já osobně jsem z nich nadšená... jsou udělané na stejný princip - cvičení na několik kol. Nevím, teď abych nekecala, dejme tomu, je tam 7 kol cvičení (v každém kole je třeba 4-5 cviků) a každé kolo cvičíte 2x. Tudíž cvičíte vždy 5 stejných cviků (zaměřené třeba na břicho), vždy těch 5 cviků zacvičíte 2x, pak přejdete na dalších 5 jiných cviků (třeba na stehna) a zase zopakujete... a takhle to jede celých 50 minut
Sice jsem je zatím cvičila jen párkrát, ale jelikož mám už dobré základy z předchozích videí s Jill, tudíž mi tato cvičení nedělají takový problém, jaký bych čekala a dokážu je celkem dobře docvičit do konce...sepíšu sem klady i zápory, protože tak je to přeci jen nejpřehlednější :)

+ KLADY +

  • rozvičení i protáhnutí -> nemusíte se bát, že byste rovnou skočili do cvičení naplno bez ničeho. Na začátku je skvělé, dobré a celkem dlouhé rozvičení a na konci Jill jako vždy nezapomene na protažení (mě osobně to protažení moc nebaví, protože do toho hrozně mluví svý moudra a trvá jí to, takže si spíš některé cviky na protažení pamatuju z hlavy a jedu to sama, ale rozhodně to nezanedbejte, ať se ráno neprobudíte celé rozbolavělé od odflinknutého protažení, stojí to za to, těch pár minut tomu věnovat).
  • Každé z těchto 2 má něco do sebe :
  • No more trouble zones - řekla bych, že je to zaměřené celkově na celé tělo a především velků důraz na problémové partie (zadek, stehna, boky, břicho). Já osobně jsem po tomto cvičení nejvíce cítila stehna, ruce a břicho. Není zde sice žádné kardio (jen asi ze začátku v rozcvičení), ale jinak je to dámy čistě a hlavně na partie, které nás nejvíce trápí. Spíše ideální cvičení pro zformování a zpevnění postavy.
  • Banish fat boost Metabolism je naopak kardio cvičení s prvky kick-boxu, ale také zde najdete různé posilovací cviky, i na zemi. Celou dobu jste v tepové frekvenci pro spalování, tudíž ideální cvičení pro zhubnutí.
  • začátečník i pokročilý -> jako vždy má Jill u sebe 2 asistentky, které cvičí s ní a jedna ukazuje, jak by měl(a) cvičit pokročilý(á) a druhá se snaží ukazovat lehčí a snadnější cviky pro začátečníky. Je to výhoda, a navíc, když máte pocit, že vám to jde, můžete přejít na pokročilejší verzi, pokud ne, nevadí, do ničeho se na začátku nenuťte, pokud to nejde, radši dělejte kliky na kolenou, pokud to jde, s chutí do těžší verze:) - já sama kolikrát radši volím jednodušší verzi :) alespoň to zacvičím celé, a nemusím pořád odpočívat!
  • skvělý pocit a zdravé tělo -> věřte mi, je sice skvělý pocit, jít se projít, nebo si zacvičit 30 minut, ale ještě daleko lepší pocit je zvládnout 50 minut cvičení :) stojí to za to, třebas se pak po tom budete cítit unaveně, ale úžasný pocit z toho, že jste zvládli toto, vám nikdo nevezme;) navíc se budete den o dne cítit lépe, fit a vaše postava bude pevnější a pružnější.
  • Pauzy -> nejsme stroje, nejsme na baterky, nejsme dokonalé, tím, že si dáte minutu či víc pauzy, se svět nezboří. Já se občas také musím občas na minutu nabrat dech a nebo si třeba po 30 minutách video na chvíli vypnu, vydýchám se, a pak těch 20 minut dojedu. Je to o každém zvlášť, jak se u toho cítíte. :)

- ZÁPORY -

  • 50 minut nonstop cvičení -> jsem zvyklá, že předchozí videa s Jill měla kolem 30 minut, a tato 2 současná videa mají dohromady přes 50 minut (+ protahování na konci). Ze začátku jsem z toho měla strach, jestli to zvládnu a už po těch 30 minutách nebudu mít dost. Je to tak, vidina toho, že to má 20 minut navíc byla šílená, ale nakonec jsem to zvládla :) a musím říct, že po 50 minutách jsem se cítila božsky a daleko lépe než po nějakých 30 minutách. Dá se to zvládnout, člověk to musí zkousnout a říct si, že to není hrozný, že je to všecko jen v naší hlavě, která se brání, ale tělo to přece zvládně hravě.:)
  • Je potřeba náčiní - je to spíše zápor pro ty, které cvičení s činkami nebaví nebo jim to s nimi přijde těžké. Naooak, pokud s nimi cvičit chcete a nemáte je, tak to je jednoduché. Buď si skočíte do sportu a koupíte si činky, které nejsou drahé (já mám asi 1,5 kg za nějakých 200 kč) nebo si naplníte dvě 1,5 litrové pet lahve vodou a stačí vám to bohatě :) --> činky potřebujete jen u cvičení No more trouble zones. Dá se cvičit ale i bez činek, prostě cvičte podle videa, ale místo činek budete mít volné ruce (vůůůbec nevadí) :) i tak se pěkně zpotíte.


Zde krátká názorná ukázka z videa No more trouble zones.



Snad jsem vás třeba nalákala na něco jiného, nového a možná i zajímavého právě pro vás :) Každopádně, já osobně neznám jiná videa než od Jill a nic kromě jí jsem doposud nezkusila. Pokud někdo znáte a cvičíte i videa od jiných trenérů, budu ráda za vaše názory a tipy a kdyžtak pište rovnou i konkrétní názvy trenéru a jejich videí, s kterými máte zkušenosti a které byste mi doporučili, budu se těšít. S podzravem vaše



 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Anketa

Máš hlad ?

Ham ... :-))

Komentáře

1 Alí Alí | Web | 26. dubna 2013 v 21:06 | Reagovat

Já jsem cvičení Jillian zkoušela a je mi hrozně protivná :-D Při cvičení spíš potřebuju nějakou trenérku, která je hodná a směje se a to Jill moc nedělá (co jsem viděla a zas tolik jsem toho neviděla :-D), takže já jsem si oblíbila Cassey Ho a jeji POPilates :-)

2 Creencia Creencia | Web | 27. dubna 2013 v 12:44 | Reagovat

Já bych neměla pevnou vůli :D Zapnout si video a  doma cvičit... potřebuju mít u sebe tu trenérku ve fitku a pár lidí, aby mě to motivovalo :)
Ale kamarádka cvičí Jill už asi rok a je spokojená :)

3 Nellie Happiness Nellie Happiness | Web | 29. dubna 2013 v 19:55 | Reagovat

Já neznám ani ji, ani nikoho jiného, protože na cvičení jsem moc líná :D

4 Es. Es. | Web | 4. května 2013 v 0:43 | Reagovat

takže po maturitě bych mohla začít ne :D ty dva typy cvičení vypadají celkem zajímavě :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama